A lengyelek lesajnált FSO Polonéze is ma már egy vagyont ér
Az igaz, hogy egy olyan állapotú példányt, mint amit meghirdettek, szinte lehetetlen találni.
Az igaz, hogy egy olyan állapotú példányt, mint amit meghirdettek, szinte lehetetlen találni.
Egy kényelmes nagy autó csalogató áron, könnyen lehet, hogy taxiként futotta le korábbi kilométereit.
Ez a gyakorlatilag szalonállapotú Trabi egyenesen a 90-es évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Nem is véletlen, hogy tizenhat év a magyar autópark átlagéletkora.
A legkomolyabb vezetési élményt nyújtó sportkocsik között jegyzett Z3 M ezen példányában kevesebb, mint 36 ezer kilométer van.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Rongálás miatt emeltek vádat a férfi ellen.
Ebből a különleges kivitelű 960-as Volvóból nagyon kevés példány készült.
A látványos megjelenésű és szuperkönnyű ikonikus sportkocsi egészen a 60-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Idén már több mint kétszázezer autó cserélt gazdát.
A fiatal, keveset futott autók sokszor még mindig nagyon jó áron értékesíthetőek.
Ez az erős szívómotor még egyértelműen nem a downsizing jegyében fogant.
A Citroën BX Sport messze nem tartozik a legerősebb és leggyorsabb kocsik közé, a maga nemében mégis egy igazi 80-as évekbeli különlegességnek számít.
Ebben a 2,5 évtizedes múltra visszatekintő Integra Type R-ben kevesebb, mint 10 ezer kilométer van.
Ez esetben csak a fényezés annyiba kerül, mint egy komplett Ford Puma ST.
A villanyautóknál az akkumulátor tényleges állapota miatt érdemes a kilométerórán látható adatokat fenntartással kezelni.
A 320 lovas 5 literes V8-as motorral szerelt német sportkocsival eddig kevesebb, mint 4 ezer kilométert tettek meg.
Az Eurostat összesítése szerint februárban is Magyarországon volt a legmagasabb az infláció az EU-ban, két és félszer akkora, mint a – már egyszámjegyűre csökkent – uniós átlag.
„A Merci még a fának is másképp megy” – mondogatta a humorista, aki imádta a márkát, és első ilyen autóját Kádár Jánosnak köszönheti.